Para Pengikut :)

Thursday, December 9, 2010

Pengumuman Mohon Maaf dan Penjelasan.


Selamat Tengahari semua Blogger. Maaf lambat sikit update. Almaklum, kesini kemari berhempas pulas demi Pokok Meranti yang bila-bila masa akan mendapat 'compound'. Alhamdulillah, berkat doa dan usaha, pasti akan berhasil. Aku nak share dengan Lu O'lls semua, aku ada Fan Page Blog Ini, Bukan Lagi Suatu Privasi. Diharap, sudi-sudilah untuk like dan berkongsi pendapat antara kita semua. Ahli Blogger Terchenta dan semuanya ada facebook kan? Jom memeriahkan fan page aku juga. Sekali-sekala bertukar pendapat dan bertukar neuron. Jom klik dekat tepi sidebar tuh.



Di situ, Lu O'lls bolehlah komen, berkongsi idea dan juga menambahkan kenalan melalui pertukaran link sesama sendiri. Mudah je. Sama-sama kita menziarahi. Ada satu lagi aku nak cerita, berkenaan Contest 'Bila Sepanduk Anda Bergaya'. Mesti ramai yang tidak memahami bukan? Aku nak terangkan lagi sekali.

  • Gambar yang aku maksudkan adalah bergambar bersama sepanduk blog anda.
  • Katakanlah Blog anda nama "Aku Tak Bodoh". Ok. Apa yang anda perlu lakukan adalah mengambil satu kertas bersaiz A4, dan menulis diatasnya "Aku Tak Bodoh".
  • Tak kisahlah la tulisan tangan anda ke, tulisan kanak-kanak kecil ke, atau tulisan berangkai-rangkai (anything as long it is creative).
  • Selepas itu, ambil gambar sepanduk anda itu dengan menangkap bersama tak kira dengan sesiapa, anda seorang ke, bersama artis sambil pegang sepanduk A4 tadi ke, ataupun meloncat bersama nenek tersayang sambil pegang sepanduk ke. Janji ada sepanduk yang menggambarkan keadaan sebenar Blog anda.
  • Mungkin kalau "Aku Tak Bodoh", anda boleh buat kepada seakan kebodohan, mimik muka sambil pegang sepanduk dan snap gambar tersebut.
  • Anda boleh kreatif seperti menulis nama Blog/Sepanduk Blog di atas pasir pantai sambil bergambar, atau tulis di dinding rumah sambil bergambar, ataupun shave rambut anda dengan menulis nama blog anda. Apa sahaja asalkan kreatif. Berfikir luar kotak.
  • Tetapi tidak dibenarkan sepanduk itu diedit dari Software Photo Editing, kecuali letak watermark ataupun frame sahaja. Senang je.
  • Maaf diatas kesulitan dan kecelaruan yang berlaku dari Blog Privasi.

3 Babel:

mrs eyza said...

thanks atas penjelasan...sekarang nei baru laaa faham pasai contest sepanduk niee ;)

Kelab Kembar Malaysia said...

OOOooooooo!

Kembang Perawan 3288 said...

http://natasha1987.blogspot.com/2010/12/contest-kenangan-terindah-2010.html

ko kena tag skali lagi. hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...