Para Pengikut :)

Friday, December 17, 2010

Dulu Aku Nakal.


Program Cuti Sem Sebelum Next Sem.
Bersama Abang Ben!
Klik Sini untuk sertai.

Nama sekolah rendah dan sekolah menengah termasuk tahun
  • Sekolah Rendah : Sekolah Kebangsaan Lembah Keramat. ('96-'01)
  • Sekoah Menengah : Sekolah Menengah Kebangsaan Lembah Keramat. ('02-'06)
Aktiviti ko kurikulum yang korang ceburi
  • Tiada. Aku Pasif. Sebagai Penceria Rumah Sukan je.
Jawatan yang di sandang dulu
  • Sekolah Rendah : Ketua Kelas selama 3 tahun terakhir.
  • Sekolah Menengah : Keua Kelas form 1, Pengawas Pusat Sumber.
Nama guru kesayangan korang
  • Sekolah Rendah : Puan Siti Aisyah (Guru Kelas, Guru Math dan Guru Sains)
  • Sekolah Menengah : Puan Hamidah (Add Math), Miss Tan (English)
Subjek paling disukai dan tak suka
  • Sekolah Rendah : English (Suka) , Sains (Tak Suka)
  • Sekolah Menengah : Add Math (Suka) , Fizik (Tak Suka)
Kawan baik masa sekolah
  • Sekolah Rendah : Muammar Mansor
  • Sekolah Menengah : Syukri Syahridin, Siti Nur Aini, Darlina Bakri, ramai lagi.
Cita cita masa sekolah dulu
  • Sekolah Rendah : Doktor Pakar Bedah.
  • Sekolah Menengah : Pakar Psikologi.
Artis feveret masa sekolah dulu
  • Sekolah Rendah : Artis Malaysia.
  • Sekolah Menengah : Artis Barat.
Perkara yang paling tak dapat dilupakan masa sekolah
  • Sekolah Rendah : Menangis selama beberapa bulan semasa di sekolah sebab nak balik rumah. Aku dulu manja dengan Mak & Ayah. So, Bila ayah hantar pergi sekolah, aku menangis nak balik sampai pengawas terpaksa tarik aku pergi kelas.
  • Sekolah Menengah : Pernah Menyorok dekat Library untuk tidak memasuki kelas sebab subjek bosan dan cikgunya pun boring. Makan dalam kelas pun ada. Giler lawak budak Biologi berlagak gangster dalam kelas.
Jika dapat kembali ke zaman persekolahan , apakah yang ingin korang lakukan
  • Sekolah Rendah : Tak Nak menangis lagi dan bertaubat nak masuk kelas pandai. Sebab dulu aku ditawarkan masuk ke kelas pertama, tapi disebabkan aku menangis nak sama kelas dengan kazen aku, so duduk kelas terakhir. Takdelah menyesal, aku lebih sayangkan kazen.
  • Sekolah Menengah : Nak amek balik paper Kimia, Fizik dan Biologi SPM. Nak cantikkan Gred. No wonderlah aku belajar Kimia dekat Universiti.
Ceritakan kenakalan yang tak dapat dilupakan sewaktu sekolah dulu ( tak kurang 100 patah perkataan )
  • Sekolah Rendah : Tak hafal sifir, Pernah menyusahkan cikgu disebabkan masalah aku yang kecil. Menyusahkan Pengawas sebab kena jaga aku setiap kali aku menangis nak balik rumah.
  • Sekolah Menengah : Pernah makan dekat kedai mamak luar sekolah semasa waktu kelas dan dikesan oleh Guru HEM. Dipanggil mengadap dekat bilik dan dirotan di punggung. Sumpah sakit. First time kena.
" Itulah Kenangan Aku Dari Darjah 1 sampai Tingkatan 5 "

7 Babel:

zaMir said...

wah!! best2...

BeYLa! said...

haha kne rotan kat punggung plg maut tu! haha sian!

Rozuan Ismail said...

salam perkenalan..saya rozuan..nakal ye dulu2..nice memories

rabiatul said...

Tak lah nakal sgt. Hehe. Salam perkenalan. Jemput lah ke bl0g atul :)

Syafiq Rosli said...

nice memories

misz nana said...

erk.. siannya kena rotan pula..

Nur Mudrikah said...

aduh! kna rotan ke..tapi mesti tu kenangan terindah kan..hehe

datang dari umah encik ben ashaari singgah sini cari kawan.. salam ukhwah=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...