Para Pengikut :)

Wednesday, December 29, 2010

Cara-Cara Nak Buat Mulut Herot? Apa Tu?


Pertandingan Mimik Muka. Aku memang tak jangka boleh menang. Sebab kena Tagged, aku cuma buat. Itu je.


Sampai sekarang tak percaya lagi muka aku tu adalah suatu mimik. Ini aku namakan sebagai mulut herot. Maksud herot tu ialah menyengetkan kedua-dua bibir di arah yang bertentangan. Lengkap maksud sebenar. By the way, tiba-tiba terfikir dari beberapa soalan di kotak fikiran.


Jawapannya adalah bukan semua diatas. Aku terbuat muka macam ni. Sebab aku tak suka gaya formal sangat. Mungkin aku suka bergambar tapi bukan formal style. Tak pe, anda boleh buat. Jom ramai-ramai ikut step ni.


Ha, macam mana? Jadi? Ini nama dia step ikut suka. Tak payah ikut pun takpe. Takutlah pulak ini boleh memudaratkan mimik muka anda di masa depan. Pergh! Mantap pulak ayat BM aku. Selain mata juling, besarkan anak mata pun boleh. Ok. Design you own style. Tapi jangan practice selalu. In the toilet, sure can.


Tak Mungkin.

3 Babel:

Nur Liyana said...

serius try buat tapi x jadi2.. atoiiii...
-___-

Anonymous said...

wakaka terbaek bro., siap ade tutorial ^^~

nabila izyani said...

bukan selalu memang camtu ker??

mara kena jual.. hahahha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...