Para Pengikut :)

Sunday, December 5, 2010

Shin Chan Pun Pandai Blogging?


Anda suka tengok cerita Shin Chan?
Nakal atau tidak, Itulah Shin Chan sebenar.

Siapa yang tak kenal dengan karakter kartun Shin Chan. Digilai oleh semua lapisan masyarakat. Tolak yang negatif. Karakter ini digemari disebabkan telatahnya yang lucu dan nakal. Kadang-kadang kita tak sedar yang Shin Chan tu pun dah berumur. Tapi asiklah kecik dan tidak meningkat naik. Disebalik wajah karakter Shin Chan itu merupakan seorang kanak-kanak kecil yang hanya dipinjamkan suaranya untuk watak tersebut. Adik Arfalie Fikri Razali, 13.


Antara Karakter yang wujud dalam cerita ini.
Sumber : Google Image.

Setiap hari sabtu kita dapat saksikan di kaca tv untuk melihat kerenah si Shin Chan ini. Boleh gelak guling-guling la. Cuma sampai sekarang aku asik terfikir, Macam mana kalau budak Fikri tu dah besar panjang nanti; suara dewasa, sedangkan watak Shin Chan pada masa itu masih kecik yang tidak membesar langsung? Boleh bayangkan tak? Jom kongsi.

"Jangan risau pasal saya"


Guling-guling macam tenggiling

3 Babel:

fairuz said...

buatlah karekter shin chan besa plak. dah kawen ke kan? wahhahaaa

Shaofie said...

fairuz : wahahhaha. bagus cadangan tuh? pastu nak ganti dgn suara siapa? rosyam nor? hahahha.

pencari makna said...

hahha... mcmna ea..suara diasekarang... kurang sama da...hahha.... but he got an intelignt brain now... budak unisel tu.. student sport...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...