Para Pengikut :)

Monday, December 20, 2010

Aku Ikhlas, Kau Ada Ke?



Hari ini kita belajar cara appreciate nak? Ok-ok. Excited pulak. Masa kita kecil, ucapan terima kasih kita diberikan melalui perkataan dan pengucapan. Tapi bila dah besar, macam-macam surprise kita lakukan untuk mengambil hati sesiapa yang bertuah menerima ucapan itu. Kebiasaannya adalah ibu bapa, family dan orang tersayang. Kadang-kadang juga kita menghargai seseorang itu dengan sesuatu hadiah diberikan sebagai tanda penghargaan.

Macam tak ikhlas je.

Anda macam mana? Bagaimana cara anda semua menunjukkan rasa menghargai kepada orang tersayang? Mesti ada satu dua cara kan. Mari kongsi untuk memperluaskan daya minda supaya berkembang. Menghargai juga merupakan amalan budi bahasa.

2 Babel:

ohlala said...

belanja kfc. boleh terima tak agak2? hehe :)

farahaminudin said...

senyuman dah menyatakn segala-galanya..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...