Para Pengikut :)

Wednesday, December 8, 2010

IPod, MP3? Huh?


Lu O'lls perasan tak? Bila dalam train je, mesti ramai yang dengar music atau baca buku. Tapi yang paling banyak aku tengok, mesti listening to music. Tak kiralah melalui handphone ke, MP3 ke, IPod ke. Tapi mesti ada. Kalau boleh, wayar tu mesti berselirat dekat leher.

78819270
80409739
Sumber gambar dari PunchStock.

Kiri kanan depan belakang semuanya berselirat wayar. Kadang-kadang tu budak kecik pun dah pandai sakan mendengar music. Music apa tuh, aku tak mahu campur. Generally lah, Orang ramai dengar music ni mungkin mereka dengar world music, ataupun talks yang mereka record, ataupun mendengar semula lecture yang di ajar ketika kelas. Kalau aku, mungkin pilihan mendengar music ketika dalam train adalah terbaik untuk menghilangkan bosan dengan keadaan train yang lembab dan juga untuk mengurangkan kadar yang minimum memandang sekeliling. Mata ni kalau dalam train, asik nak pandang orang je. Orang tengok aku pun dah scary. OMG. Ape aku melalut ni. Apa pandangan Lu O'lls bagi mereka yang mendengar music ketika dalam kenderaan? Bagus atau tidak bagus?

5 Babel:

Kembang Perawan 3288 said...

aku x de pon ipod.xde pon mp3.xde pon sume tu.. earfon ak dh putus pon.. haha kesian kat aku. T__T

and x penah dah naik train. terasa nk gi jalan tar pon x tahu..

aku biase nye tido @ memekak je dlm train

Anonymous said...

ak lagieyh hebat!
bawak radio besar terus!
ahaks!

10jarijemari said...

aku menyanyi terus agar aku dan sekeliling aku mendapat musik yang sama...walawei~ ^^

JRY The Boonto said...

memang best bro. aku ada ipod touch. lebih kurang macam iphone la. wireless. game smua best2. x boring bro dgr kuliah sambil online/ main game haha

Kembang Perawan 3288 said...

wakakakaa...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...