Para Pengikut :)

Saturday, January 1, 2011

Blog Privasi Berwajah Baru? Fatin Liyana Pun Suka.


Selamat Tahun Baru Semua.

Entry pertama di tahun 2011. Entry pertama juga untuk pertukaran layout yang baru. Semua nak new kot. Takkan Fatin Liyana je boleh tukar layout, aku pun tak nak kalah gak. Sebenarnya ada lah azam tahun baru yang aku buat, nanti aku share dengan korang semua. Saje nak tanya dengan anda semua, amacam header baru aku tu? ade perkembangan semasa tak? Mari kongsi pendapat anda tentang blog privasi aku yang berwajah baru ni.

10 Babel:

Kembang Perawan 3288 said...

mane gmbar FL nye. bubuh sekali

nurana nizam said...

lawa nice ! :)

magnoliapert said...

wow! macam ahli koporat punye blog. huhuhu. Eh eja koporat macam tu ke salah? haha :D

Shaofie said...

bb : gmbar FL dah banyak taruk. kang dier teperasan plak..

nurana : thnx.

aida : koporat pun boleh? tgh tahan napas tuhhh...

cik ciput said...

wah, wajah baru!cool.. =)

ezhan_artwork said...

nice one bro

Shaofie said...

cik ciput : thnx cik ciput.

ezhan : thnx. goodluck dgn assignment ko tuhhh..

Deeyaudeen Sabri said...

cantik weh ! aku suka suka suka sangat ! hehe.. :D

nabila izyani said...

lawa2..
sau page muke a.sopi kalu xscroll ke bawah..

slamat dua kosong satu satu !!!

Shaofie said...

uden : hahaha. time kasihhh!!!

bella : selamat twenty-eleven.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...