Para Pengikut :)

Wednesday, January 19, 2011

Wanita Cantik Untuk Lelaki Kacak? Ape Ni?


Selamat tengah malam semuanya. Dah lama kita tak berbual topik-topik panas. Malam ni aku rasa nak keluarkan satu topik hangat. Iaitu;


Mungkin ada orang yang marah dengan statement nih. Tapi itu pendapat masing-masing. Kadang-kadang aku hairan kenapa ada segelintir macam ni? sama ada lelaki yang terlalu memilih ataupun wanita yang control? Huh? ada pendapat? Jom kongsikan.


8 Babel:

Arez Razin said...

ouhh . ade sorg laki tuu, dye ade kapel ngn sorang gurl yg agak hott .
aftr that rmai tnye boy tu cmne ley dpt gurl tuu..

laki tu pn ckp "mgkin ni jodoh sy, sy xgune ayt papepunn . cume trus ajak dye kapel" ..

err .. share crite aje ni :)

^mRs MatAHarIEy^ said...

hurm... depend...
kalau hati dh suker n syg..
aper pon x kisah..
jujur yang penting.. paras rupa tu mungkin bonus jer kot..

Arez Razin said...

act, laki tuu xlaa hott pun .
wanita chantek bkn utk laki kacak aje . laki kacak tuu cuma PAKEJ AJE .

opss! ter-CAPS LOCK laaa plak :D

Shaofie said...

misz matahariey : tol tuh. paras rupa mmg bonus. tgk hati kita memilihnya.

arez : oppss. kalau mcm tuh, sku sedih sebab gemuk. haha. xde pakej langsung.

mazfahmi said...

aku tak kacak..tp awek aku cantek !! ehehehe

Shaofie said...

masz : bagus. bersyukurlah engkau. heheh. best of luck in your relationship. selamat berkahwin yea.

Anonymous said...

aku pon xbpe nak jambu. tapi alhamdulillah, girl yang sekarang dengan aku, memang best. dah 4 tahun kenal. hepi!

Shaofie said...

muhsin : perghhh!!! 4 tahun beb? mmg dah boleh kahwin nih. jgn lupe jemput aku. boleh dapat mood kahwin sikitt.. pape pun, aku ucap tahniah lah!!! semuga kekal yea..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...