Para Pengikut :)

Thursday, January 27, 2011

Dulu, Fatin Liyana Minat Zaquan Adha.


Dulu aku pernah cakap, antara aku dan Fatin Liyana (FL) banyak persamaan dan perbezaan. Tapi perbezaan memang ketara lah. Ok. Aku baru dapat discover suatu penemuaan ciri persamaan antara aku dan juga Fatin Liyana. Tak percaya? Jom tengok kadar tindak balas yang berlaku.

Introduction dulu.


Kadar tindak balas berlaku;

FL pernah mengatakan dahulu bahawa dia pernah menyukai Zaquan Adha, pemain bola sepak skuad kebangsaan tu. Sebab apa dia suka? Sebab handsome macam aku. Jadi, tindak balas berlaku dan hasilnya adalah No Reaction. Peringatan, tiada mangkin yang digunakan. Next..


Aku pula pernah mengatakan bahawa aku menyukai Ayu Raudhah sebab dia cantik dan ayu giler!. Ok. Itu memang hiperbola. Ayu memang ayu dan raudhah tetap raudhah. Merepek sikit. Apabila membuat tindak balas kalkulasi, didapati bahawa reaksi antara dua hubungan ini menghasilkan Math Error? Math Error merupakan tiada jawapan yang dikenalpasti. Damn!



Apabila Ayu Raudhah asik teringatkan Zaquan Adha, jadi mereka dijodohkan bersama disebabkan tindak balas antara dua hubungan ini didapati serasi bersama dan sesuai. Tiada 'no reaction' mahupun 'math error'. Apa jadi pada Aku dan Fatin Liyana. Aha, nampak tak persamaan kami. Malas nak cerita panjang. Bila tindak balas antara aku dan FL berlaku, inilah hasilnya.


Kedua-dua muncung merupakan persamaan yang sama ada pada gambar. Itu bukan kepastian yang kita cari. Apabila dua hubungan ditindak balaskan, terdapat hasil akhir iaitu SFL. Ya, bukan Shaofie Fatin Liyana sahaja maksudnya malah ia merupakan satu penemuan compound baru dalam dunia kimia iaitu SFL - Sulfur + Florida = Sulflorida(SFL). Jadi, hipotesis untuk tindak balas ini diterima. Sekian.


Sekali-sekala, tiada puisi.

11 Babel:

myra anne said...

hahahha..klaka la shaofie nih..

nub said...

bolehditerimapakai la teori amg tu..hehhe

Ain Zulaikha said...

kah kah kah... math error okey.. knp tak terus terpadam calculation tu.. hehe.. apa2 pun kalau kita yang org biasa ni pun, susah nak dapat artis T_T artis pun taste nak tinggi melambung.. jadi mark up la pulak an..

beeha ben said...

haha kelaka la!

Eqa Yazid said...

hikhik. kesian awk. heheh.

Pendekar Berkuda said...

cayalah persamaan ni... haha~! Kalau buat eksperimen kimia..confirm lepas..

haha~!

Princess Nur said...

akak tumpang gelak..hahaah!

ika said...

AMK : anda memang kreatif . haha .

Alal Yaakub | PM said...

haha....sengal

miss sue said...

amin...semoga panjang jodoh..hahahha
gelak ckit ek

NadGorgeous said...

cepat-cepat bagitau akak FL..
heheheh.. so funny...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...