Para Pengikut :)

Friday, January 7, 2011

Disebabkan Ana Raffali, Semua Kena Ingatkan!



Disebabkan Ana Raffali lah, aku kena ingatkan semua. Dan disebabkan AJL25 lah, aku kena ingat semua benda. Nampak tak apa perkataan yang sama berulang? Ingat. Nampaknya demam AJL25 dah bermula. Bahang semakin terasa. Bukan setakat bahang, demam Ana Raffali dah bermula. Tak percaya? Scroll bawah;





Tolong Ingatkan Aku untuk tidak melekatkan sebarang benda dekat dinding bilik.


Tolong Ingatkan Aku untuk meng'update' peserta segmen Blog Privasi.


Tolong Ingatkan Aku untuk kemas barang-barang yang tak terpakai.


Tolong Ingatkan Aku untuk selalu masak air dan minum air masak.


Tolong Ingatkan Aku untuk iron Baju Melayu tanda support Ana Raffali.


Tolong Ingatkan Aku untuk iron jeans sekali.


Tolong Ingatkan Aku untuk pakai helmet selalu bila naik motor.



Dan Paling Penting Sebelum Keluar Bilik..












































Tolong Ingatkan Aku untuk mematikan suis dan menjimatkan tenaga.







Alahai,


0 Babel:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...