Para Pengikut :)

Monday, January 31, 2011

Disebabkan Aku Frust Dengan Fatin Liyana.


Setiap hari aku bercerita pasal FL. Fatin Liyana lah. Ish, malas nak describe lebih-lebih. Esok lusa aku nak buat puisi pulak untuk dia. Haha. Angau gila. Ok. Jangan jauhi aku sebab aku belum gila lagi, masih waras dan tau nak bezakan mana bulu mata palsu dengan asli. Haha. Disebabkan aku frust tak dapat add dier as friend kat facebook, jadi maka walaubagaimanapun, aku buat header untuk dia. Khas untuk dia seorang. Pilihkan lah untuk dia.


Gambar ni semua aku ambil dari facebook dia. Terima kasih FL sebab kasi pinjam kejap. Walaupun friend dah limit untuk ditambah, aku tetap dapat bukak photo sebab tak privasi. Semua gambar FL, cun cun belaka. Sesiapa yang tak kenal FL lagi, itulah dia. Tu semua header aku buat ikhlas dari hati yang suci. Chewah!

Kalaulah FL tahu tentang ni, nahas aku!

35 Babel:

Unknown said...

pergh sofy!!
hahahaha
header utk aku xnak buat?
ceni la kosmate :P

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Shaofie said...

mejuez : memang susah nak mati nih.

ery : boleh je aku buat. tapi mmg ko xsuke la nt. lek2 la kosmate..

Bushra Tajuddin said...

ermm.. suke yg first tu!
oh.. yg no.2 pun best jugak!
alamakk.. yg no.4 pun suke jugak!

ahh.. pilih sendiri la!
tihihi.. :P

Shaofie said...

nyomel : hahahaha. pilih je mane2.FL xbace pun..

Unknown said...

anyway headr yg kdua n 4 tu cntik n smart=)

Unknown said...

anyway headr yg kdua n 4 tu cntik n smart=)

Shaofie said...

eyka : tq. hahaha.

Yasmin Diiz said...

haha..sume lawa..tp yg paling lawa no 4

Shaofie said...

mieyn : thnx. ramai yang suka no4 nih..

Unknown said...

dia mesej kat aku smlam dia kata dia pun suka ang. haha

Aida Lela said...

hahahha. funny! senyum sensorang sis baca entry nih.

btw, header 4 & 5 memang cun. tabik kat hang..

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

semuanya cantik. mesti dia tersenyum bangga ni kalau tengok:)

Shaofie said...

nub : amboih. lawan tokei nampak. suh FL msg aku balik.

aiyda : nape sis senyum? fine. hahaha.

nanie said...

vote tuk header yg last

Shaofie said...

nanie : thnx. nak vote ea? itu pun kalau FL suruh. hahaha

liya alia said...

minat benaw ekaw dekat dak fatin tu yerp..
haha :)
btw, rajinnya la bt header bebanyak cenggitu kan...

ku izzati said...

ske yg last skali..

Shaofie said...

raziellia : eden mmg rajen kalau bab FL nih. hahaha.

ku izzati : vote lagi.supaya FL baca.

alynn M said...

awww sweet je..;) fatin liyana mmg cun kan..

xxxxh said...

cmey an FL nie :)

[Fadzlikhan|Blog][Sharing Is Caring] said...

fatin liyana tu sape?? kenalkan boleh x??

[Fadzlikhan|Blog][Sharing Is Caring] said...

Salam di malam hari... malam ni baru sempat nak menghabiskan blogwalking kat sni... huuhuh.. Jenjalan mencari ilmu disni... huhuuhuh

Shaofie said...

alynn : mmg cun melebih2. hahaha

ezzaty : come comel comel.

fadz : FL tu blogger terkenal gak. boleh je klu nak cari ilmu.tp aku blogger biase je..hehehe.

nabila izyani said...

pergh..
cube a.sopi msg kt fb dye sruh dye add a.sopi.. hahha

mana la tau .. menjadi ka..hehe

Lydia Miza said...

naper x pink?kan dia cam suka pink kot?mana tau dia dtg dan nak header tu..wahhh,kan best.amboi..header LM x wat eh?tau la LM x femes amos..

nur 'afifah :) said...

gila fanatik la you.! GAMBATE..! no 4 uh cantik.! :D

Shaofie said...

bella : susah la bella. dier bz ngn kehidupannya di bandung. doktor bz dgn kelas. hehehe.

kak LM : dier suke pink? ok nanti saye try buat. btw, sye buat ni suke2 je. frust tak dpt add fb dier. huhuh.

nur afifah : fanatik bukan calang2. hahah. tq. vote lagi supaya FL dpt baca...hehe

chEntA said...

chnatek header yg kamu buat..
tlong ajarkan..=)

Shaofie said...

chenta : boleh je. insyaAllah.

Imran nyambek said...

grr,cun

Shaofie said...

imran : hahah. cun kan?

nurzahidah said...

amboi2..suke bebenor yer fl..ish3..hehe

Shaofie said...

kak ida : huaaa... FL tu manisss... cun cun.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...