Para Pengikut :)

Monday, January 17, 2011

Kak Limah Berlakon Ce Cite Khurafat?


Semalam seharian aku keluar. Jalan-jalan cuci mata tengok awek cotton. Haha. Semalam aku dah tengok cerita khurafat. Siapa dah tengok? Mak aih. Meremang bulu roma sampai sekarang.


Aha. Memang syaitan betul cerita nih. Dah nama pun cerita seram kan? Takkan pulak tiba-tiba Kak Limah join cerita ni sambil nyanyi lagu enjit-enjit semut dipangkuan Usop yang melambai-lambaikan tangannya tu? tak kan? Meh sini aku review sikit ce cerita Khurafat.
  • Cerita punyalah berbelit. Last sekali part yang awal-awal anda tengok sebenarnya finale untuk movie tu sebenarnya. Klise kan?
  • Cerita dia pendek je, tak lama. Baguslah untuk orang yang takutkan seram ni.
  • Lagi satu, part siang sikit je, part malam belambak. Konfirm lah kan? Ade pulak hantu keluar siang?
  • Part paling seram : Dalam bilik mayat dengan jenazah jatuh gaung. Oh Em Jay.
  • Memang niat aku nak jadi ahli forensik terbatal secara sah disebabkan babak dalam bilik mayat tersangatlah menyeramkan.
  • Aku rasa semua dah meremang bila baca review ni. Rasanya bolehlah aku tepek satu dua gambar hantu kegemaran ramai ni.
































Kalaulah hantu secantik ni?
Kak Limah pun down.

5 Babel:

nabila izyani said...

seram tang dye nak letak frame gambar yang jatuh tu...

yang dlam bilik myt tu mmg betul2 seram...

Syazwana said...

tak tengok lagi
tak berani
huhuhu
xD

a.c.o.m said...

kalo la antu cun mcm model ..
tuh bukan antu .. hehe
sia2 jd antu tp takde yg takot :D

Unknown said...

aku xnk tengok !! aku ni pentakut ! hahaha

eton said...

kata bf aku klu tgk cerita ni dgn aku mesti aku suka jerit.. hehehe.. memang penakut sikit [un aku ni.. hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...