Para Pengikut :)

Saturday, January 15, 2011

Sebut "Ular Lari Lurus" Dengan Cepatnya.


Selain Fatin Liyana, siapa lagi yang aku paling suka? Oh. Itu bukan soalan pembuka segala pagi hari ini. Bahkan tiada kena mengena pun dengan Fatin Liyana. Ada sikit lah kot. Kita mulakan dengan senaman mulut dulu.

Dah? Regangkan sikit otot. Dah boleh mula soalan? Ala, satu soalan je. Rilek. Dah sedia? Satu dua mula.


Senang je kan? Tengok sebelah mata pun boleh jawab. Sempena dengan weekend ni, jom kasi perah sikit otak tuh. Tapi ini bukanlah soalan KBKK pun. Simple je. Jemput-jemputlah berkongsi pandangan tentang isu diatas tuh.

3 Babel:

Miezah :) said...

ta payah pon tape . tade kena mengena ngan entry pon :P

Wan Gerrard said...

ok gak kalau ada yg berkaitan ^_^

diamuslima said...

rasanya x payah kot..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...