Para Pengikut :)

Monday, January 10, 2011

Terima Kasih Ana Raffali Sebab Tolong Ingatkan.


AJL dah lepas. Suara-suara ketidak puas hatisan memang ada. Aku pulak semalam memang dengar radio je sampai lah pengumuman juara. First memang aku tak expect cik Ana Raffali boleh menang sebab aku tahu dia dah buat yang terbaik je untuk berentap dengan 13 finalist yang lain. But once Ally, Faizal dengan Cheryl announce, pergh! Aku cuma cakap "whattt?". "What" dalam konteks gembira bukan tidak puas hati yea.


Aku tahu ramai yang tidak puas hati sebab kemenangan Ana Raffali ni. Tapi, aku harap kita terbuka hati untuk menerima orang baru dalam industri ini. Cuba bayangkan for the next 5 years, adakah Lagu Faizal Tahir je yang akan menang? Kalau macam tu baik buat Anugerah untuk Faizal Tahir ataupun biarkan Faizal Tahir nyanyi 5 lagu dia je. Sometimes, kita kena faham apa yang juri mahukan walaupun penonton kata 'this is the winner'. Mungkin ini rezeki Ana Raffali, lain tahun mungkin Faizal Tahir ke? siapa tahu.

Tahniah Cik Ana.

Oh. By the way, Cik Ana Raffali ni merupakan senior sekolah aku. Aku dapat detect sebab adik dia merupakan classmate aku, Ariff Mursyid Raffali. Adik beradik dia memang ramai. Dan adik beradik memang senior-senior aku time sekolah. In fact, Cik Ana Raffali ni merupakan kawan sekelas dengan kakak aku time sekolah rendah. Tak caya? Scroll bawah.



Aku tak dapat trace lagi gambar Cik Ana Raffali time dekat sekolah menengah. Nanti aku belek majalah sekolah. Mak dia dulu pun popular sebab jadi PIBG dekat sekolah. Ariff Mursyid tu pun suka juga menyanyi dalam kelas, tapi macam tu je lah. Haha. Adik-beradik dia memang popular sebab kesemuanya sekolah yang sama. Sama macam aku, kakak dan abang aku semuanya satu sekolah, so tak lari mana lah kalau populariti tuh. Itu je untuk sesi tunjuk menunjuk kali ni. Haha,

Tahniah Cik Ana Raffali. I'm proud of you, senior!

4 Babel:

eton said...

hehehe.. nak wat cam mana.. stp org ade pandangan masing2..

Sharifah Nur Aina said...

wow mak dia PIBGians yg popularr :)

..LYLIN.. said...

i agree wif u shaofie!!..ok wat die menang kn?kn?hee

mtbink.com said...

jahat juri jahat...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...