Para Pengikut :)

Monday, January 3, 2011

Meremang Bulu Roma? Jom Tengok!



Mak aih, seram jugak tengok poster sesaja tuh. Niat memang nak buat topik hangat, tapi aku pulak yang seram tengok poster tuh. Ok. Tabahkan hati anda. Awal-awal tahun banyak sangat cerita seram. Tak kisah lah cerita dari luar negara mahupun karya tempatan. Contoh cerita yang baru keluar dan akan datang; Damping Malam, Khurafat, Janin dan banyak lagi. Anda dah tengok? Ok. Itu bukan persoalannya, soalan hot topic aku ialah;


Kalau aku, genre seram bukan favourite melainkan seram yang ada unsur komedi. Cerita mak limah tuh siap hafal skrip lagi sampai sekarang. Anda bagaimana? Rasa hot topic malam ni meremang bulu roma anda tak? Jom kongsi pandangan anda. Nak kongsi tengok cerita seram pun boleh. Jooommmm!!!

5 Babel:

Amiey White said...

nak tengok tapi takut hehehe

Kembang Perawan 3288 said...

1st nak cakap. Bila aku amer ajak kau tengok citer seram. ko tolak kenapa yerk.kui3.

diamuslima said...

ayoo... klu nak tgk perlu ade kekuatan mental yg tinggi... kang kena sawan kang...huhuhu

♥ LULU ♥ said...

tak tengok lagi..nak tengokkkkkkk....

Huszaini said...

assalammualaikum tuan tanah


Anda dijemput sila lihat sini

http://amrafahan.blogspot.com/p/jom-berkelah.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...