Para Pengikut :)

Friday, January 14, 2011

Gigi Pagar Fatin Liyana Menjadi Idaman.


Aku teruja bila Fatin Liyana update Blog. Kenapa? Apa yang terjadi? Ok. Aku suka entry dia pasal braces tuh. Orang kata, gigi pagar ni menyebabkan orang tak suka kita sebab gigi tak lawa. Macam-macam kan? Oh, sebelum tuh, aku bukanlah dari kalangan orang bergigi pagar. Tapi cuma mengimpikan gigi itu diletakkan pagar sahaja. Tapi itu angan-angan, tapi bila baca entry tuh jadi seram.


Dia bergigi pagar pun, tetap cantik.

Itu kalau perempuan pakai braces. Tapi kan kalau dekat overseas, sesiapa pakai braces je mesti dianggap nerd dan skema. Bila dekat Malaysia, aku rasa takde lah nerd mana pun. Memang bergaya sakan lagi, adelah. Mungkin kat sana tak boleh terima gigi pagar tu kot. Well, itu baru perempuan pakai. Kalau lelaki pakai braces, macam mane pulak?

Tak nampak?

dah?

9 Babel:

nub said...

hahha.kat malaysia ni lagi pelik lagi org sukaa

hunnymee said...

kat mlysia tu unik :)

♥Miss Farah♥ said...

kalau gigi tu elok cantik xperlu la pakai braces2 ni..kalau jogang sekali pun syukur je..apa yang Tuhan jadikan tu mesti ada sebabkan..

Ain Suka Biru said...

oit
isu sensitip nih!
hahahahhaha

lemolemo said...

malaysia, macam2 ada..:D

cik ciput said...

alaaa..xde salahnya pon pakai braces..nak bgi gigi lawa kot!

**Hanis Zalikha pon penah bergigi besi dulu okek!hihi..

Muhammad Tarmizi bin Kamaruddin said...

Shahir dah tak pakai braces lah...

P/S: jahat juri jahat...

farahaminudin said...

bergigi besi ni dah jadi satu trend dah sekarang, dulu dipakai hanya untuk keperluan

Fancy elastic ligatures for braces said...

http://www.facebook.com/fancyelasticligaturesmalaysia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...