Para Pengikut :)

Sunday, January 9, 2011

Ana Raffali Featuring Fatin Liyana.


Argh. Aku penat planned, tapi tak dapat jugak. Aku nak tengok Anugerah Juara Lagu malam ni. Banyak pulak kekangan dia. Kenapa? Kenapa?


Macam mana lagi nak buat? Alahai. Kalaulah laptop ni memang TV. Tengok dekat laptop pun still tak boleh sebab Wi-Fi dekat kolej sangat lembab macam siput sedap masak lemak.


Saya ada pesanan untuk Cik Ana.


Tiba-tiba aku ternampak majalah pengantin dekat rumah ni. Mak aku beli kot. Terkejut tol bila tengok gambar depan dia ialah Cik Ana Raffali. Oh tidak. Aku dah angau.

Nampak tak aku dah zoom in?
Ana Raffali : Suka lelaki 'anak emak'.

Aku lah tu.

Sebagai support aku kepada Ana Raffali malam ini, aku akan pakai Baju Melayu untuk keserasian bersama.



18 Babel:

Unknown said...

haha..ini memang tahap angau dah ni..huhu

p/s jom komen entri baru blog wan

payeen said...

mana fatin liyana nye.
ha ha

jumh tgok sini
http://hatipayeen.blogspot.com/2011/01/inilah-masalahnye-kalau-semnagat-sangat.html

Nur Liyana said...

hahaha.. ni comfem angau!! :DD

Shaofie said...

rozuan : mmg dah angau. hahhaa.

payeen : fatin liyana featuring je.. hahaha..

yana : konfirm. sah sah! hahahhaa.

Kembang Perawan 3288 said...

blog ni blog hiburan.ekekek.

ak leh tgok mlm ni.kenalah balik kerja cpt2.. hua2

Shaofie said...

nak tgk gakkk....

Eda Latiff said...

haha...x bleh blah...tgk la kt tonton.my...=)

Shaofie said...

eda : tonton lembab loading lah.

Bee said...

aiyorkk angau kat ana

Shaofie said...

puan bee : dah over dose nih. terlebih angau.

Unknown said...

apesal tengok kat blok bukan AJL?
haha yelah laki ek
meh dtg blok pompuan
kompem AJL je semua TV dan penuh
ahahhaa

Shaofie said...

ery : leh la. aku ni aseklah xdpt tgk kat blek tv. nak g pun time study week, konfirm takde orang. aku nak balik esok lah.

Unknown said...

hukhuk..siannnn... masuk tvcard la kat laptop....

Shaofie said...

misz sheyla : itu lawak. hahaha

AMIR RAOF said...

ingat pasal apa jer tadi..huhuhu.. sah angau

AMIR RAOF said...

ingat pasal apa jer tadi..huhuhu.. sah angau

AMIR RAOF said...

ingat pasal apa jer tadi..huhuhu.. sah angau

Shaofie said...

amir : haha, sampai 3 kali post.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...