Para Pengikut :)

Thursday, January 6, 2011

Jangan Buat Fatin Liyana Marah Boleh Tak?



Aku terkejut bila tengok entry Cik Ribbon, FL. Entry yang tak panjang sangat. Simple tapi meaningful untuk sesiapa yang termakan cili. Anda tak baca lagi? Tengok sini;


Jangan la ganggu dia tengah study. Let her peace in studying. Protektif giler aku dengan FL ni? Haha. Dah-dah. Jangan fikir yang bukan-bukan. Jom ramai-ramai teman FL study.

8 Babel:

nub said...

hahak.,mcm2 ang ni

Shaofie said...

ko dah baca ke nub? dia marah kottt..

diamuslima said...

bak kata org melayu... peha kiri kena cubit peha kanan pun terasa... btl x... btl x... hehehe

farzana ariffin said...

pasal orang yg guna gambar FL tu kan??
nak baca ah entry budak tu.. ada link dye takk??

Shaofie said...

diamuslima : betul2. hahaha

farzana : ade ni.

http://lensarosak.blogspot.com/2011/01/menjengkelkan-4-gadis-tudung-shawls.html

fya zainal said...

cian dak FL tu..ish ish....dlm bebanyak org bertudung shawl kalerful gmbr dia jugak yg nek nama dia ..cik epal juga yg kena..cian eh

THE LEKAT LEKIT STORY said...

setiap kita pilih ada baik buruk, so kena sedia hadapi

Rina said...

ko nih minat btol ngn FL yerkk..hihi..takpe arr akak pon minat gek ngn dia sbb dia cun..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...