Para Pengikut :)

Sunday, January 9, 2011

Mark Zuckerberg Suka Main Tenteng Dan Batu Seremban?


Aha. Kecoh dunia sebab baca artikel tentang penutupan Facebook pada 15th of March 2011. Ada yang kata; Betul ke? Tak percayalah. Is he serious? Giler kencing cite macam ni. See, ramai yang tak berpuas hati.


Macam-macam version aku dapat tentang kes penutupan Facebook ni. Ada sekali tu aku dapat tentang penutupan Facebook on 15th March, ada satu lagi version tu pulak tentang cerita pembohongan tentang penutupan Facebook. Tak caya?

First Version yang bagitahu tentang penutupan Facebook. Lanjut disini

Second Version menidakkan tentang First Version tuh. Lanjut disini.

Macam-macam betul facebook ni. Bagi aku Facebook ni sendiri banyak baik dan buruknya. Aku dapat ramai kawan, kawan blog pun ramai dekat Facebook. Kalau buruknya, facebook ni macam racun untuk aku tidak study. Percayalah, kalau anda dah terlalu dekat dengan Facebook ni, nescaya memang susah untuk meninggalkannya. Betul tak?

Tahu tak? tahu tak?
Dah macam blog fiction science pulak.

4 Babel:

Unknown said...

aku ingat kecik2 dulu dia suka men toi(galah panjang)..

haha

Shaofie said...

nub : dia suka main tenteng lah.

Puan Besar Shag Yahaya said...

Shag berjaya tinggalkan FB. Dah hampir 4 bulan! Hehe :D kalau tutup memang bagus!

Entri Terbaru Shag : Penutupan FB adalah satu trick dr Mark Iceberg!

Wan Gerrard said...

tenteng on FB?..x menarik, buat la polis sentri =P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...