Para Pengikut :)

Friday, January 14, 2011

Kursus Kahwin. Apa Pendapat Anda?


Siapa nak kahwin, angkat tangan! Ok. Kalau cakap macam tu memang senang kan? Cuba betul-betul kahwin, senak perut nak memikirkannya. Haha. Kalau betul-betul nak kahwin, aku ade satu soalan cepu emas untuk anda semua. Senang je.


Mungkin ade sesiapa sahaja yang nak kahwin atau bakal berkahwin tak lama lagi, boleh kongsi pendapat anda kat sini. Kita kebiasaannya menyalah tafsir kurus kahwin ni sebenarnya. Anda setuju? Jom kita berkongsi.

3 Babel:

The Nurul said...

5 taun lepas i da amik kursus kawin kat kolej sampai skang tak kawin punnnnnnn

ghostwriter said...

i lom join ag~
nk jugaaakk...!!!hohohoo

CiK QiQi said...

sok qiqi p kursus...hope ok n xbosan..almklum.lame xkena ceramah..ehehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...