Para Pengikut :)

Thursday, January 27, 2011

Aku dan Fatin Liyana, Dianggap Luar Biasa?


Aha, puisi tiada. Kita beropen-topic sikit malam ni. Dah lama rasanya tak share masalah dengan anda semua. Tidak lah berabad lamanya, cuma berkurun je. Ok. Senang je soalan aku. Taraf PMR je kot.

Cuba jangan terkejut dengan topik aku boleh tak? Maksud sebenar topik aku ni; Hubungan Luar Biasa ialah hubungan yang anda pernah tengok. Bukan Hubungan Luar Tabii tau. Hubungan seperti Skandal lecturer dengan pelajar? Orang pentadbiran dengan pelajar? atau Makcik Cleaner dengan artis kebudayaan ke? Erk? ok. Itu bukan. Apa-apa je lah. Mana tau ada yang lagi pelik ke tapi sweet? Pendapat anda semua dialu-alukan. Topik ni tiada menyindir mana-mana pihak pun, sekadar bertukar fikiran. Jomlah kongsikan.


Hubungan aku dengan Fatin Liyana pun sungguh luar biasa.

4 Babel:

Bila Miss E Bercerita said...

Kenapa bila memberi contoh hubungan luar biasa, kita mesti tujukan kepada manusia? Hubungan saya dan kucing saya sungguh luar biasa. Dan Alhamdulillah, hubungan saya dan Allah jugak sesuatu yang Luar Biasa. Setiap hari, saya tidak sabar utk 'berjumpa' dengan KEKASIH saya, itu yang membuatkan ia luar biasa.

Shaofie said...

yong : yeah! thnx sebab bagi pendapat. sopi bukan pe, terlalu tengok budak2 student yang minat kat lecturer yang membuatkan tergerak hati nak post ni... hehehe.

Berto said...

lecturer gua semua tua-tua, macam mana nak meluarbiasakan hubungan tu, keh keh

Shaofie said...

berto : hahah. Tua tu angka je. Mana tau terpikat jugak. hahhhahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...