Para Pengikut :)

Monday, January 10, 2011

Anugerah Juara Lagu Ke-25, Anda Berpuas Hati?



Seronok tengok AJL25? Ada yang tengok live, ada yang tengok dekat TV, dan ada yang dengar radio macam aku ni. Kesian kan? Takpe, aku boleh buat marathon nanti. Haha. So, aku tahu ada yang penat berbaju melayu & berbaju kurung sebab menyokong Ana Raffali (macam aku sorang je) dan ada yang penat melompat-lompat sokong Bunkface dan ada juga yang terlelap dek buaian lagu cinta sempurna oleh Yuna. Jadi satu je topik hot aku pagi ni, aku harap anda semua dapat berkongsi suka duka Anugerah Juara Lagu ke-25 tadi. Jooomm!!

Ana Raffali time Red Carpet. Comel kan?

10 Babel:

arenyss dyla said...

x..haha..

payeen said...

persembahan die bukan rm35k lah.

btw muktamad kan.

tahniah sebab ana raffali awak menang.

huuu

cikmawar said...

mestilah TAK..

Unknown said...

tahniah buat ana raffali!!

p/s jom komen entri baru blog wan

Wan Gerrard said...

hmm bagus gak, tp asyik ada faizal tahir je menang =P

gua sokong stacy dan hafiz tp kalah =P

eton said...

aku x kisah.. hehehe.. tp aku tgk bloger lain x suka... huhuhu.. esok mesti jadi berita hangat...

Shaofie said...

heheh. terima kasih semua. walaupun artis feveret korang tak menang, but still menang di hati korang semua.

Lulu Caldina said...

bolehlah..huhu

Fafau de Craft ( Zana ) said...

x....!

lagu diye xmenyengat laaa..biasa2 jerk..

mtbink.com said...

jahat juri jahat...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...