Para Pengikut :)

Saturday, January 15, 2011

Antara FL dan Ana Raffali, Siapa Lagi Cantik?


Selamat berhujung minggu. Dalam dunia mesti ada satu persamaan. Tak kira dia lelaki atau perempuan, mesti ada satu dua persamaan. Percaya atau tidak kadang-kala dunia ini terlalu kecil dan terjumpa benda yang sama ada pada kita. Ok. Itu baru mukaddimah. Belum klimaks lagi. Kenal tak nama dibawah ini?


Itu semua favourite aku. Walaupun mereka berbeza, tetapi ada persamaan antara mereka. Cuba teka? Adakah ketinggian? Persamaan muka? Oh lupa, memang mereka semua cantik. Tidak dinafikan. Ada lagi persamaannya;























Ok. Itu je.

11 Babel:

lavender harum wangi said...

ahahahaha, macam2~ :D

y-A-n-A said...

macam mana ley tak perasan ni?? err. saya liyana?? nak jugak.. hahaha

azra wahab said...

publisiti je dy ni..;p

Shaofie said...

jera jeles.

-[miracle]- said...

haha. ow yeah ! :D

syg yatt said...

haha..
menarik..

hasleena ramlee said...

how about hasleeNA?? ;p

Syafiq Rosli said...

semua ada kecantikan tersendiri..

The Nurul said...

ni kebetulan terfikir ke atau perah otak nak fikir? gigih betul

Tasha said...

minat betul anda pada fatin n ana rafali tu ek.

i3na said...

hehe.. sweet tul..
yg diminati tuh tidak dinafikan semuanya ayu n sweet...

jom ziarah blog iena pulak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...