Para Pengikut :)

Wednesday, January 5, 2011

TV3 Klise Dengan Intisari Rancangannya? Pendapat Anda?


Anda selalu tengok cerita kan? Ada sesiapa peminat TV3? Ok. Aku bukan nak bagi tiket free ke atau nak ajak pergi tengok live show, cuma nak kongsi dengan anda semua. Anda perasan tak? Kalau TV3 buat rancangan drama dia everyday, mesti anda boleh 'hidu' drama yang bakal keluar. Contohnya, setiap hari khamis malam anda akan tahu drama apa yang bakal keluar? betul tak? Konfirm anda akan jawab; "cerita seram". Dan what's on your mind bila aku sebut jumaat malam? Konfirm jawapan anda adalah; "ala, cerita islamic", betul tak?



Klise tak cerita macam ni? Tapi sekarang ni dah banyak cerita-cerita islamik dekat TV3. Semalam aku tengok cerita Hani tu pun dah bertudung semuanya. Aku ingat semalam adalah jumaat walhal baru selasa. See, aku sendiri pun dah terbiasa dengan intisari rancangan. Kalau cerita "ala-ala korporat" pulak bila siarannya?




2 Babel:

EmanTheHalia said...

hahah x leh bla pic last iqram gay! hehe

Miss AZ said...

jrg tgk tv skrg.. on9 selalu :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...