Para Pengikut :)

Monday, January 3, 2011

Contest Dan Segmen Terpaksa Ditutup.





dan sekarang aku nak umumkan kedua-dua diatas,






Pengumuman drastik aku amat mengejutkan semuanya. Tak terkejut pun takpe. Ok. First sekali aku nak ucap terima kasih kepada sesiapa yang join untuk contest dan segmen tu. Aku buat keputusan ini sebab sedih ramai yang tidak join. Mungkin langkah aku untuk mengembangkan bakat dalam buat contest dan segmen ni kurang ditonjolkan. Untuk contest aku rasa syarat yang ketat dan susah diikuti untuk semua Blogger. dan mungkin segmen juga susah. Itu memang pendapat aku sendiri. Jadi aku nak minta maaf sebab terpaksa tutup dan aku harap semua faham. Kepada peserta, mungkin aku tak dapat berikan nama pemenang kerana tidak ramai mengikuti, tetapi aku akan cuba wat promosi blog anda semua. Kalau free nanti aku buatkan. Terima kasih kepada para peserta dan maaf atas segalanya.

7 Babel:

Unknown said...

nanti ang wat cntest FL wannabe..


hahaha.kompom pompuan rmi masuk.adiah dia pat hang out 1 ari ngan FL...hahah

ezry samad said...

hidup ini banyak dugaan..ade kt atas..ade kt bawah... teruskan berusaha..!!! :D :D :D

izzanis said...

sobs.. ;(

tomatokering said...

jgn cepat give up . mybe lenkali ada rezki len pulak kan ? :D

eton said...

ala... rasa bersalah pulak aku x masuk... huhuhu.. lain kali aku masuk k... huhuhu

Shaofie said...

thnx for all support guys! hehe

ArshSabila said...

Alahai syian shaofie..akak pn tk smpt nak join sume tu..seriesly agk bz lately..blog pn takdan nak hapdet..huhu..

xpa sopi..itu bkn bermakna peluang tuk kembangkan sayap lebarkan kaki dh tertutup..cuba lak tahun ni..try buat something simple but interesting..akak yakin sopi mampu mencapai apa yg diingini..:)

dont be sad ya..cheers!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...