Para Pengikut :)

Tuesday, January 11, 2011

Dato' Siti Nurhaliza, It's Your Birthday!


11.1.11 cantik kan? Lagi cantik kalau orang yang menyambutnya. Siapa lagi kalau bukan birthday Dato' Siti Nurhaliza bt Tarudin. Ok. Aku speeches sampai tak ingat hari jadi yang ke berapa. Takpe, jom nyanyi lagu selamat dulu. Dah sedia semua. three, four ...

Allah Selamatkan Kamu,
Allah Selamatkan Kamu,
Allah Selamatkan..

Dato' Siti Nurhaliza...

Allah Selamatkan Kamu.


"Ewah, Cindai lah mana,
tidak berhias"

7 Babel:

Shag said...

Tak ingat dah umur dia berapa. Haha. hari jadi dia pun Shag tak tahu :P

Nurul Asyikin Mohamad Ghazali said...

umur dia 32.. sbb sama ngan umur kaklong kak kin..hehe

nub said...

sangat tergoda time dia nyanyi time ajl ritu..ammahh cunn beb.

Rina said...

betul..umo dia 32 coz sama dgn i..esok besday i..huhu..

Amiey White said...

Kami orang pahang sama :D umur dia tetttttttttttttttttt hahaaha

PuanBee said...

makin lama makin cantik ct nih!

Fatin Sherrina Al-Baghtar said...

raya tahun ni nak pujuk mama suruh buat baju raya aku macam baju merah tu lahh wuuuuu lawaaaa!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...