Para Pengikut :)

Monday, January 10, 2011

Antara Blogger Terkenal, Siapa Pilihan Hati?


Selamat Tengahari. Ok. Jangan sedih-sedih, chill-chill beb. Aku bukan apa, semua keputusan semalam dah dibuktikan oleh juri professional. Ana Raffali tetap Ana Raffali. Ni, aku nak bukak lagi topik baru. Topik ni digelar, Topik goreng pisang panas. Haha. Jangan gelak. Senang je topik dia.


Tengok tajuk pun dah tak privasi lagi. Ok. Anda semua selalu baca artikel pasal Hamis Jalikha was not a typo, Fatin Liyana gadis idamanku, Irene Nadia Marcello, Maria Elena Zarul. Mereka semua perempuan. Ada juga lelaki seperti Ben Ashaari, Aizul Marcello, dan lain-lain lagi. Tak semua aku terjah. Tapi pelik kan? Bila tengok Blogger baru, ramai perempuan dari lelaki. Kenapa ini semua terjadi?


Kenal kan gambar semua kat atas tuh?. Dari kanan kat atas tuh, Ben Ashaari, bawah tu, Irene Nadia Marcello, pastu Aizul Marcello, Hanis Zalikha dan bertudung hujung sekali tu, Fatin Liyana Asri. So, berbalik pada tadi, aku cuma perlukan jawapan je. Aku ulang lagi sekali soalannya;

13 Babel:

Yulia Fajrin said...

same je la ngan kemasukan IPT...ramai perempuan dari lelaki..:D

Amiey White said...

statistik menunjukkan perempuan lebih ramai dari lelaki itu fact :D

cik ciput said...

sbb perempuan cool..erkk ada kaitan x?hehe

Unknown said...

aku bukan baca sgt pon blog peymes2 ni...

kalu da peymes.. dia kata "saya baru lepas berak" pon beriban org komen..hihihii

tpi tadahal jaa blog laki ka pompuan..lau dia tak pelaq aku p jaa pukoi2..haha

.::: Princess MOMOY :::. said...

tapi masa BPM hari tu dapat tengok blogger 50-50 dear
laki dan ompuan sama banyak
ramai juga apa blogger laki yang famous tapi low profile

Beza Antara HARIMAU MALAYA Dan HARIMAU MALAYSIA

nazirulhazwan~ said...

standard la bro, sifat. pompuan lagi suke menulis kot. simple. lelaki??men game.

same goes as, kenape cikgu ramai pompaun engineer ramai lelaki.

Unknown said...

perempuan suka luahkan apa yg dia rasa and kami ni banyak cerita nak share! :)

eZmALiZa said...

as usual..pompuan lg hebat! :) proud to be a girl...

eZmALiZa said...

as usual..pompuan lg hebat! :) proud to be a girl...

eZmALiZa said...

as usual..pompuan lg hebat! :) proud to be a girl...

Rina Rahamat said...

perempuan lebih suka tulis2, lelaki kurang minat sikit kut..mcm hubby i..dia lagi suka bercakap dari nulis..terbalik ngn i..i suka tulis dari bercakap..

Unknown said...

sbb perempuan suke meluahkan perasaan kat mane sahaja berbanding lelaki

Ct Hajar ♫ said...

sebab...lelaki memang malas bab2 nak menulis nih!! ngee~~ *sorry terasa*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...