Para Pengikut :)

Sunday, January 2, 2011

Satu Award Dan Satu Segmen. Semua DiTagged!



First Award dapat daripada Safatun Nadiah. Blogger yang tidak kurang hebatnya juga. Aku nak ucapkan terima kasih sebab menghargai aku sebagai kawan. Sedih juga kan bila orang tak ingat kat aku? Tibe-tibe touching pulak. Dah-dah. Aku ni takdelah hebat mana pun kalau nak dibandingkan dengan Hanis Zalikha dengan FL aku tuh. Btw, Thanx Tun.


Second pulak mengenai segmen aku dapat dari Nurana Nizam. Si comel molek ni buat segmen untuk menaikkan nuff dia. Ana ade tinggalkan soalan untuk aku jawap. Dengar yea;

kenapa saya suka nuffnang ?

Senang je jawapan dia. Tiada blog kalau tiada nuffnang. Nuffnang tu umpama pendapatan sampingan setelah berkeras otak menulis puitis untuk tatapan masyarakat setempat. Pergh! Ayat kalah A. Samad Said.


Tagged ditujukan kepada;
Semua.

3 Babel:

nub said...

aku baru taw apa tu nufnang mggu lepas...

haha

Shaofie said...

nub : hahahaha. ngeng tol.

EzuWan Ilias said...

apa itu nufnang???xtau nie..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...