Para Pengikut :)

Tuesday, January 4, 2011

Kenapa Aku Selalu Sebut Tentang Fatin Liyana? Ini Fakta.



Pelik tak? Setiap kali post aku mesti ada nama FL atau nama sebenarnya adalah Fatin Liyana Asri. Dia bukanlah perempuan yang aku puja tetapi ada beberapa perkara yang aku suka tengok pada diri dia. Walaupun kami sama umur, tapi ada lagi yang aku suka pada penampilan dia iaitu;


Ribbon yang aku maksudkan tuh adalah ribbon yang kat tepi tudung dia lah. Dia kan suka pakai tudung ada ribbon tu. Itu je penampilan yang aku suka selain comel.




Comel kan? Ribbon tu je dah boleh buat lelaki lain jatuh cinta dan cair. Macam persepsi diri sendiri je. Haha. Kesian FL. Tersedak-sedak bila aku selalu sebut nama dia. Mesti dia tak boleh fokus study sebab aku selalu cerita tentang dia. Takpe, kejap lagi kita study Patologi sama-sama enh? Set!


3 Babel:

Nurul Ashikin said...

cikin pun selalu pakai ribbon kalo kuar.. nape kamu tak tulis psl cikin?? hehehehe~

j o k i n g

^^

fafarara said...

comelnyee girl tu and her ribbon also look very cute :D

Ezay Hadry said...

sape 2? hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...