Para Pengikut :)

Sunday, January 16, 2011

Cuba Teka Slot Telenovela Ini.


Ok. Sempena dengan malam hujung minggu ni, aku nak buat satu telenovela yang terbaru. Ini tentang cerita sebenar bukan rekaan. Kalau ada pun sikit-sikit je. Tugas anda adalah untuk meneka siapakah 'karakter' yang aku maksudkan dalam telenovela ini. Dah sedia? Jom mula.


Tiara seorang yang pemalu dan pendiam. Dia tidak mudah untuk bercakap dengan orang sembarangan apabila berjumpa. Kenapa? Sebab do not talk with stranger's adalah prinsipnya. Cita-cita Tiara adalah untuk menjadi seorang penghibur bukan penyanyi. Penghibur adalah konteks yang lebih luas daripada seorang penyanyi. Dia dikejutkan dalam industri muzik dengan penerimaanya yang begitu drastik. Pada mulanya, dia tidak diterima masyarakat kerana lagunya yang tidak sebati dengan jiwa pendengar. Tetapi, lama-kelamaan isunya kian berkubur dan senyap. Kini, mukanya didada-dada akhbar dan majalah. Laris dan habis dijual. Dia semakin melonjak naik dengan lagunya yang terbaru.









2 Babel:

Novelgurl said...

ha ? berdsrkn ap..x phm..la.hee~

Shaofie said...

novelgurl : berdasarkan cerita kat atas tu lah. hehe. cubelah teka.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...