Para Pengikut :)

Tuesday, January 11, 2011

Siapa Suka Create Skandal? Lelaki Atau Perempuan?


Aha. Ini segmen bukan ana yang punya. Bukan Ana Raffali tapi ana lah. Ana kata ganti diri untuk saya dalam bahasa arab. Kalau jalan dengan kawan perempuan orang kata itu skandal. Ape itu skandal? Skandal adalah rekaan untuk pencarian kontroversi ataupun introduction for new relation. Pergh! dah macam Ungku Aziz pulak. Haha. Apa lagi? Dah tahu apa maksud skandal kan? Jom rungkaikan persoalan malam ni.


Skandal ni macam-macam cara. Ada yang berjalan bersama walaupun berkawan tetapi masih dianggap skandal ataupun anda sendiri yang suka cari skandal. Kadang-kadang kalau berjalan dengan saudara pun dianggap skandal. Itu pendapat orang. Jadi, Adakah lelaki yang mulakan skandal dulu, ataupun perempuan? Terpulang. masing-masing punya pendapat sendiri. Jom kongsikan.

5 Babel:

suka cartoon said...

2.2 cuber pikir..kalo perempuan tak kan nak pasang skadal dengam perempuan betul tak..dan begitu la sebaliknya..tak der beza..

chuu said...

kadang2 xde papepon.,
tapi org sekeliling mereka plak yang melabel mereka skandal., ntah

nub said...

aku skandal! hiyah!

gahaha

Amiey White said...

pokok pangkal hati :D

takde malasalah jantina disitu ^^

cube buat gay or les mana banyak scandal?
agagaggaa

feeqa rayyan said...

penah ade sampai 5 scandals hahaha sume laki yg mule dulu...ku terime wat jadi pengubat hati yg lara...skunk da insap hahaha hanye setia pada yg satu ngee:p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...