Para Pengikut :)

Monday, November 15, 2010

Join Contest Cik Yuyu Daripada Cik Kiwi;


contest

Alkisah aku di Tagged oleh Cik Kiwi. Sudah berabad lamanya aku tidak di tagged macam ni. Dulu aku selalu gak main-main tagged ni sebab suka jawap-jawap soalan, tapi sekarang dah pencen. Sebenarnya contest ini berasal dari Cik Yuyu. Dialah yang membawa contest ini berangkai. Tu gambar atas tu Cik Yuyu la. By the way, thanx for the invite Cik Kiwi and GudLuck Cik Yuyu.

Jom Start Mengarang:

Aku suka gambar ini kerana Aku memang suka gambar yang full of emotion dan photogenik. Kenapa yea? Sebab orang yang di tengah itu sedang beremosi mendapatkan belon yang bewarna biru itu. Dan orang yang dibelakang itu (aku), sedang beremosi menanti belon untuk dipassingkan. Tengok betapa seronoknya dan penuh perhatian ditumpukan dalam permainan ini. Gambar ini diambil ketika percutian di Pulau Redang beberapa bulan yang lepas. Walaupun tidak menang, tapi keseronokan yang dicapai sangatlah beharga. Tidak dapat dimana-mana.


Kawan-kawan yang saya nak tagged. Tiga orang yang bertuah ialah; It's My Life Yeahh(ziana), Hidup Itu Indah(Kak LM), dan Percubaan Pertama(Abg Awang). Jika anda telah terkena tagged ini, boleh refer syarat-syarat contest di blog Cik Yuyu. Jom Click dan Join Contest ni.

3 Babel:

Anonymous said...

nice entry..n nice pic..
sudah di check

Ur Other Half said...

gudluck yer

Ur Other Half said...

gudluck yer

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...