Para Pengikut :)

Thursday, November 18, 2010

Petang Blues.


Selamat Petang semua.
Tiba-tiba terfikir sesuatu.

Aha. Tergodek-godek dekat google, tiba-tiba tergerak nak bukak YouTube. Aku pun apa lagi, bukak la latest video. Tiba-tiba aku nak sangat tengok videoclip Hindustan dulu-dulu. Ok. Jangan gelak. Benda dah nak tengok, nak buat macam mana lagi. Dulu suka juga tengok videoclip Hindustan ni, tapi jarang bukak. Asek layan Lady Gaga, Justin Beiber je, sekali-sekala layan Hindustan dulu-dulu, ok gak. Aku kalau tak tahu nama tajuk cerita atau lagu tu, aku tekan je bait-bait senikata dalam lagu tu. Hindustan dulu-dulu sopan-sopan. Lu O'lls suka? Jom layan jap sementara bosan-bosan petang ni. Makan pulak cucur udang cicah Sos Cili Wan Deraman. Sedap gak. Jom Jom.

(sambil tengah loading dan dengar, jom layan award bawah tu)


(award dari cik ziana)

1) Nama Blog anda & Kenapa Nama begitu?
  • Blog ini, Bukan lagi suatu privasi. Mesti tak unik kan? Tapi memang aku pilih macam ni. Mungkin terlampau banyak sangat privacy yang aku dah dedahkan kepada Lu O'lls semua that's why dah tak private dan confidential. Jadilah bukan privasi.
2) Nama URL blog anda & Dari mana datangnya idea itu?
  • URL : http://shaofie.blogspot.com
  • Idea tak datang dari mana-mana cuma lebih suka menggunakan nama sendiri daripada nama samaran.
3) Apakah kaedah dalam penulisan blog anda?
  • Soalan ni dah macam kaedah kajian dalam thesis pulak. Ok. Cerita tentang semua; apa yang berlaku disekeliling. Kadang-kadang aku menggunakan puisi dan sajak sebagai luahan isi hati dan ada juga aku merojakkan bahasa antara melayu dan juga inggeris. Dulu description blog ni; Bukan Melayu mahupun Inggeris. Sekarang dah erase.
4) Apakah perasaan anda apabila melihat blog orang cantik & menarik sedangkan blog anda tidak.
  • Aku sedar diri ini perlukan banyak latihan dalam penulisan. Setiap hari aku cuba memperbaiki setiap kelemahan yang ada. Kadang-kadang iri hati, tapi aku lebih kepada sikap terbuka dan positive. Blog kegemaran aku banyak dan tiap-tiap hari aku mengikuti perkembangan mereka semua. Gaya penulisan banyak mempengaruhi blog ini.
5) Bilakah blog anda diwujudkan?
  • Bulan May 2008.
6) Siapakah orang pertama yang tahu dan menjadi pengikut atau sahabat anda?
  • Dah lupa. Tapi ada beberapa kot.
7) Tag 5 orang lain untuk menerima award;

Award Untuk Semua.
Jom Teruskan Usaha!

0 Babel:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...