Para Pengikut :)

Wednesday, November 10, 2010

Dunia Psikologi. Tiada.


Dulu aku pernah menyimpan hasrat.
untuk menjadi seorang pakar psikologi.
saya ulang, PAKAR PSIKOLOGI.
bercita-cita nak ubat orang gila pulih semula,
nak menyelesaikan masalah rumahtangga yang sering
kali bertelagah dan bergaduh sepanjang hari.
nak mengurangkan kadar perceraian yang makin banyak sekarang ini,
nak memberi kaunseling sebelum mendirikan rumahtangga.
Tapi itu semua sudah tiada.
sejak kimia mengalir dalam diriku,
aku sedar untuk mencintai sesuatu ilmu tidak mengira keadaan,
Aku cuba untuk sayang kimia macam mana aku sayangkan diri aku.
mungkin suatu masa nanti aku jadikan ilmu psikologi ini sebagai
ilmu sampingan untuk diri aku.
InsyaAllah.



awak;
saya nak jadi ahli psikologi boleh?

0 Babel:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...