Para Pengikut :)

Tuesday, November 30, 2010

30 November; Gembira Gila?


She is The One
Girl's At Last November.

Awak punya Birthday tahu tak?
Saya nak marah ni.
Sebab saya tak dapat nak sambut dengan awak.
Awak nampak tak kemarahan saya?
Tengah bengang ni.
Sebab kalau boleh nak sambut sama-sama.
Nak tiup lilin dulu,
Nak potong kek dulu sebelum awak,
tapi, mesti bila saya datang,
kek dah habis, lilin pun dah tiada.
Saya Marah ni.
Saya Marah sebab terlalu sayangkan awak.
Awak mungkin bukan pertama buat saya,
Tapi Awak segalanya untuk kita sekeluarga.
Selamat Hari Hari Hari Jadi Awak.

"Mari sama-sama kita nyanyikan lagu selamat
untuk Farah Ain Rahmat"
Macam dalam cerita Labu-Labi pula.

6 Babel:

apezs shah said...

happy besday to she..;)

Shaofie said...

tq apezs. she will glad to know that u wish to her.

afiqah said...

awek u? sweet :)

Shaofie said...

fiqa : eh bukanlah. my lovely cuzens la heheh. hari ni bday dia.

Farah Ain said...

thanks a zillion love! will always heart you cousin! mwahs! no worries, nanti bila2 sopi belanja lah makan :p

apesz. hehe thanks! :)

Shaofie said...

welcome dior!!! love u muah!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...