Para Pengikut :)

Sunday, November 14, 2010

Si Comel Beraksi.


Pernah tengok iklan TV?
Iklan apa yang feveret sekarang ni?

Aku suka giler dekat iklan Yes!. Yes? ala iklan 4G tu yang bakal muncul bila-bila masa. Tengok budak comel yang dalam YouTube nih, rasa macam nak cubit je pipi dier. Mula-mula dia macam takde feel (muka macam mintak penyepak, haha), pastu lama-lama dia senyum, lepas tu nampak gigi dia yang belobang tuh. Jom Layan jap.





Comel, kan?
Kan bagus aku boleh buat iklan macam tu.
Akulah Modelnya.


5 Babel:

domokun said...

haha cute :D

arbivirus 3288 said...

ko model? kne ptong rmbut cm die jugek.

Shaofie said...

domokun : yes! cute giler.

bb : rambut aku pun tak boleh panjang, inikan pulak nak potong macam dier. sakai.

Natasha said...

lain pulak halnya dengan ai. masa 1st time tgk iklan ni,ai tgh tgk tv tgh mlm ngan membr2. muka budak ni bapak serius, macam emo pun ada. seram giler plak rasa...... bila dah 2-3x tgk, rasa klakar bila orang tu kata YES gigi awak akan tumbuh semula. klako!!!!

Syazwana said...

hahaha
memula tengok iklan ni tak paham
xD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...