Para Pengikut :)

Wednesday, February 2, 2011

Menarik February Ini? Semua Kena Percaya.


Semalam baru berlabuhnya tirai bulan Januari. Selamat satu bulan. Pelbagai kerenah berlaku dalam bulan tu. Tapi kita bersyukur dengan apa yang ada. Sekarang dah bergerak sedikit bulan dua iaitu Februari. Bulan romantik. Tapi tak payah sambut lah 14hb tu. 15hb boleh sambut. Jom tengok apa yang menarik?


Aha. Itu yang menarik untuk aku lah. Bukan untuk korang semua. Tengok tengok. Menawan Broga pun tersenarai. Maklum lah, aku sorang je dalam dunia ni tak tawan-tawan lagi. Harap-harap dapatlah tunaikan impian aku tuh. Ok.


Iklan TV terbaik. Model pun Cik FL. Dia kirim salam kat semua. Haha. By the way, aku dengar Indonesia tengah cuti middle Februari ni, harap-harap dapatlah jumpa FL. Ala, mimpi je tu.

9 Babel:

nub said...

jom terjah broga!

Shaofie said...

jom. bile?

Lelaki Ini said...

deyh2!
aku pun..
sgt2 gubra nak dap mid test!

niniem said...

hahaha...feb nih plak duit pinjaman masok...
mmg menarik :)

Shaofie said...

umar : mid test la plg byk markah kot. takot pun ade segan pun ade. hahahah.

niniem : perghhh!! nak sikit... sikit jee... hahaha

~eZmALiZa~ said...

ehem3!! menarik di February ini.....




































ade birthday kite berdua!! :))

Shaofie said...

perghhh. panjang giler enter ko. shh. kena snyp2. aku malu dah lanjut usia. hehehe.

nabila izyani said...

jom broga kali ke2 .. hehe

Shaofie said...

bella : jommm!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...