Para Pengikut :)

Sunday, February 6, 2011

Blog Review Privasi 1.


Ok. Hari ni kita mulakan review blog sikit-sikit. Memang secara officiallnya segmen blog tu dah tamat. Banyak juga blog yang aku terima. Seperti yang aku katakan sebelum ini, ini hanyalah segmen bukannya peraduan. Aku cuba sehabis baik untuk mereview blog anda semua. Dah bersedia? Jom scroll.

Atas ni header blognya,
dan berikut merupakan description tentang blognya;


Nak tahu puaka ke tak? Jom Klik sini.





Blog kedua.
Budak Bukan Sebarang Budak.

dan keterangan tentang blognya.


Apa kata, anda semua pergi "pukoi" terus ke Blog ini.




Blog ketiga untuk hari ni.


Apa yang tak privasinya? Cuba baca bawah ni.

Aha, Inilah Blog Erti Kehidupan daripada Ujang. Jom serbu sini.


9 Babel:

Unknown said...

ahaaa.. nice blog.. Buatkan header ke tu? heheheh

Shaofie said...

my : eh, taklah. tlg promot blog dorg sebab join segmen saye... hehe

nurana nizam said...

superb suka ! hehehe

Hamba Ilahi said...

pergh!!
blog-blog diorang ni memang mengancam.

nampak kreatif.


penulisan terbaru saya: letakkan link blog anda di sini


tutorial hebat: tips blogger terhebat yang saya tak pernah dengar mana-mana otai sebut setakat ini

Shaofie said...

nurana : superb? dorang mmg supporting...

hamba ilahi : kreatif dorang mmg tak jangka. hahha.

Ammar said...

blog ni best-best semuanya... nak pergi tengok lagi

Unknown said...

hang memang loqlaq.. x tersangkal lagi. eheheh

tq naa.pandai ang review2. aku revie2 tak reti,pukoi2 aku reti. gahhaha

Unknown said...

hahaha.. terbaik review ni.. aku nak pi pukoi nub sat.. amboi, besa dia ni .. :)

Ujang9897 said...

thanks bro,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...