Para Pengikut :)

Wednesday, June 15, 2011

Teka-teki Teka-tekuk, Ular Mati Kena Hempuk.


Tiba-tiba macam ada segmen pulak. Bila aku bosan, aku banyak berfikir. Dan bila berfikir, banyak pulak yang diluar jangkaan. Korang mesti hebat kan? Aku tak tahu la teka-teki aku ni fakta atau tak. Korang jawapkan boleh? Tak boleh tuju lagu. Tuju jawapan boleh. Haha.






Selain like, anda juga boleh kongsi jawapan ;)

9 Babel:

Luqaz™ said...

lg 1..facebook = facebooker :D

Mohd Shukri Fadzillah said...

sebab twitter telah ada -ter tapi twitter kata nama khas so boleh pakai twitterer.... hahaha melalut..




oh ya! saya datang dari sini ^_^

SoLy SoLicious said...

blogger tu lebih ekslusif sebab tak semua orang mampu jadi bloggers.... org leh wat fb, twitter suke hati...tp blog takkan dpt hidup tnpa semangat dr blogger tu sndiri.. :p

Shaofie said...

hebat-hebat gak jawapan kome semua. hehehe. lagi....

Mejuez said...

kalau orang ada fecbookk orang kata pakbookkkkka??

Bigdaddyz said...

ntah tau la pulak....

Rozuan Ismail said...

memang adalah org panggil twitterer,cuma x dipopularkan gelaran tuh

Tasha said...

sebab twitter dah ada 'er' so, tak payah tambah er lagi dah. tapi bila kita berblog, maknanya kita blogging dan bila bertweeter kita tweeting. so, padan lah tu kan.... hahaha

Shaofie said...

thnx sharing semuaa...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...