Para Pengikut :)

Wednesday, June 22, 2011

Macam-Macam Hal.


Cerita kat dunia ni macam-macam jenis ada. Ada palsu, ada betul, salah jalan, punah harapan. Ish, seriau bila bacanya. Baca tentang bapa bersekedudukan dengan anak tu lagi melampau. Aku tau dah basi tapi agak-agak la oi. Dah bercerai dengan dua bini pun, tak payahlah nafsu serakah sampai ke anak. Sekarang, anak-anak dari kelahiran anak kau nak panggil kau ape? Atok? Daddy? Atokdy? Atau Pemuas Nafsu? MashaAllah.

Belum lagi aku reveal cerita kes buang anak, kes bunuh ayah, mak semua. Aku tak pastilah aku ni dah terlambat atau tak, tapi isu fakers ni pun dah menjadi-jadi. Bila dah dijadikan laman sosial, kita sepatutnya bangga dan menggunakan dengan betul. Ini tak, fakers meluas. Fakers ni adalah orang yang menggunakan identiti palsu. Nak bincang hal kerja pun perlu sorokkan identiti. Kalau tipu identiti rekaan sendiri takpe, ini tak, meniru orang lain punya identiti. Artis, selebriti, habis semua fakers. Aku ni sebenarnya nak tahu mana letaknya nilai ketulenan kita semua?

3 Babel:

al_hakim said...

hurm..mmg mcm2 hal..

Faiz Tapit said...

aiii. tajuk entri macam sama ngan FL je. cilakak. hahaha

Aku Ibu Muda said...

Panggil atokdy pon best gak kan...ahaks!

tu lah dunia sekarang ni, tunggang langgang habiss

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...