Para Pengikut :)

Friday, June 24, 2011

Kalaulah Dia Tahu.


Kalaulah dia tahu dalam hati ni ada macam-macam bentuk bongkah, mesti hebatkan?. Tapi yang sentiasa ada adalah bentuk cinta. Yang lain hanya sampingan je.



Kalaulah dia tahu, hati tadi sedang membara kerana cinta, kan hebat?. Tapi, hati tu dalam badan, hanya sendiri tahu. tapi..

Tapi bila hati dapat memberi, teruja dia. Alangkah seronoknya aku. Tak terperi sehingga aku asyik termimpi dia siang dan malam. Tapi...


Tapi bila hati ditolak diri, hampa seribu kali. Perit, tersendiri. Hati yang aku cipta sendiri telah retak berkali-kali. Tapi..


Tapi aku carik dan ambil kembali. Aku cantum kembali pecahan dan sisihan kecil yang terburai. Mungkin cantuman itu aku simpan untuk menanti peluang kedua. Atau mungkin tiada. Aku mengeluh tapi mencuba. Tapi...



Suka? Jom like ;)

7 Babel:

Faiz Tapit said...

ni gila ke FL ke? hahaha

Shaofie said...

mane ade kne mengena dgn FL hang tuh...

puteraduyong said...

hehe...terimalah seadanya...apapun keputusan hidup perlu diteruskan...

Aku Ibu Muda said...

kecundang dalam percintaan?

Andrik McVean said...

hi there, i have just followed your blog..i hope you can follow me back..u have a nice blog here..
i will be waiting for you on my blog...see u there..cheers

Dyanadirah said...

hanya mampu bdoa untk anda supaya hati yang rapuh bcantum kembali..haha..:P

Hanis MY said...

itulah liku kehidupan, shaofie pasti jumpa insan terbaik tuk dijadikan teman hidup..chill jom bbq hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...