Para Pengikut :)

Monday, June 13, 2011

Selamat Hari Jadi, Fatin Liyana Asri.




Hambek, nama penuh aku bubuh sekalian. Btw, happy birthday kepada Tante FEL, Eh, Cik Fatin Liyana. Kaulah pemberi inspirasi, cetusan inovasi masa kini. Haha. Jiwang dowh. Takpe, birthday kau sehari je. Aku jiwangkan untuk kau. Nak tujukan puisi boleh? Jap-jap.

Fatin Liyana
Bukan Nora Elena.
Masih cantik,
Putih dalam bercelana.

Sopanmu,
Tertibmu,
Sering membuat,
Hati lelaki meleleh.
Cair,
Pandang tak toleh-toleh.

Di hari jadimu,
Aku tetap menuggu komenmu,
Walau katanya satu,
Aku tahu,
Kerana satu itu kata setuju.
Bertambah melalut aku disitu.
Sekali lagi.
Selamat hari jadi untukmu.

Haha. Dah-dah. Abaikan. Kau tahu? Sejak daripada perbualan kita dulu, dah ada syarikat filem nak amek kita berdua berlakon. Konfirm aku hero, kau heroinnya. Nama pengarahnya, Mamat Khalid Jamlus. Poster dia pun dah siap. Tapi kau pilih lah antara dua tu. Poning den. Nak tahu? Scroll lah.



Satu?

Dua?



Anda suka tak? Jom like ;)

9 Babel:

Rozuan Ismail said...

haha.amboi,siap buat movie ye.hoho.happy birthday fatin liyana

Faiz Tapit said...

gile lah ko ni. semangat bebeno. hahah

a.s.m.a said...

suka yang 1st..hihi mcm aku pulak fatin liyana..
anyway happy birthday fatin liyana !!!
birthday awak sama ngan birthday mama saya la ^^

Kembang Perawan 3288 said...

gigih gila la ko ni. cite ni pasal ape? jiwang x bertempat x mo pi tengok. haha HB fatin.

ain.alias said...

haha. semangat buat poster ni! nway, HB FL!!

nur hidayah isa said...

alolo suwitnye..ahhaa

.fariza. said...

amboi2.
hb kat FL

SoLy SoLicious said...

mantap..haha

anggunpesona said...

So sweet......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...