Para Pengikut :)

Monday, November 30, 2009

Biggest Loser Homie,readers.

ok,aku rase tercabar oleh beberapa orang yang sedang aktif menghapdate blog mereka xkesahlah di utara,pantai timur,selatan mahupun di tengah-tengah kota raya yang pesat ini.aku pun mampu lagi untuk menceritakan kisah yang berlaku sepanjang percutianku yg dijangka baru 2 minggu dari tarikh awal permulaan cuti.

cerita 1 :
pertandingan cupcake versus pasta jarak jauh telah pun berlangsung dan liputan telah pun dijalankan di rumah masing-masing.aktiviti yang sihat ini mampu mengalahkan pertandingan monsoon cup yang baru saja memulakan warm-up nye.cupcake yang dilakukan agak cantek disitu, dan harapan penulis adalah satu mangkuk cake shj dibawa pulang utk dirasa juri di sini.pasta yang dibuat penulis tidak kurg hebatnya setelah byk research dilakukan samada bertanyakan nigella mahupun chef wan sendiri.sedap sedap sedap (nada upin n ipin).

cerita 2 :

setelah membuat marathon tidak sampai satu minggu pon,akhirnya kesemua episod nurkasih telah pon ditamatkan jumaat yang lalu.penulis amat merasakan sedih kepada pelakon utamanya iaitu TIZ ZAQYAH atau nur aminah diatas pengakhiran cerita tersebut.bagi penulis,cerita ini mampu mengubah serta menginsafi setiap pengorbanan yg dilakukan olehnya.penulis sudah mampu tersenyum dan mengharapkan sekuel kedua pula.sekarang, penulis membuat marathon nenek kebaya pula.dengar gosip,cerita ini semakin ke penghujungnya,, penulis kena cepat menghabiskannya.


" nenek nenek si bongkok tiga,
siang malam asyik berjaga
mencari cucu dimana saja,,
nenekku kawen dgn anak raja"
(walaupun tak sama lirik dgn cerita tuh,,)


cerita 3 :
penulis sedang cuba bertanding bukan sahaja dalam biggest loser asia mahupun biggest loser,tetapi penulis sedang rancak berlatih utk biggest loser homie.habis kesemua alat, penulis sudah rasakan, dari mesin gegeran lemak sehinggalah ke lantai sehati berdansa,,kesemua penulis sudah rasakan. penulis masih ada 20 hari lagi untuk menguruskan badan supaya badan penulis tidak lagi menjadi bahan lawak jenaka masyarakt umum (walaupun org kata penulis ni comel sebenarnya..).


setiap cerita,akan tetap penulis kongsikan sebab rasa tercabar nih..haha.jap jap jap. ade dedication nih;

buat kak leena : jgn lupa ya,perang cupcake versus pasta jarak jauh belum tamat lagi.saya maw juga rasa cupcake itu.yeahh!!

buat aen : aku da update,puas ati??jgn stress slalu,minom byk air suam n nanti aku try wat ko gelak yea..


after all readers;
selamat mensyukuri setiap detik anda berada di rumah.

3 Babel:

Anonymous said...

cerita 1st tu nak tergelak2 bile bace :P
cite nenek kebaya best.suke2 :)

Shaofie said...

suke kann??
hahaha,,,
i pon like jugaa..
tgk atok ngn kak leena update,perghhh!!
mmg xmaw kalah saye dibuatnyerr..
mari kita updatee..

FaRaH AiN said...

haha..
sopie,
thanx sopi..
ko wat ak tsenyum! =)
baek! ak minum air suam bbyk!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...