Para Pengikut :)

Tuesday, December 1, 2009

jangan kaw orang gelak.

kenapa sekarang aku lebih appreciate lagu melayu klasik huh??adakah aku sudah berubah aliran muzik??ohh tidakk,,aku maseh sygkan fly fm,pixie lott aku..??mne nak letak nt??haishhh.. tapi kan,tak leh tanding lagi suara saloma,saadiah,P.ramlee and lain-lain.aku suka lagu suriram. boleh tak, nk mintak jawapan readers sume,

" apa cerita sebenar SURIRAM tu enh?? "

aku bukan tak taw,tapi dah puas search kat internet,tapi keluar suri-rumah (suriram),jadahnyerr! cerita disebalik silam ni best jugak.dah2.seram sejuk aku ni.haishh,sejak jadi penganggur terhormat nih,cite melayu je aku dok tgk.cerita nurkasih paling besar impaknyer,tapi malas nak cite kat sini.dah telampau taksub dah sampai aku pon dah jadi takabbur.amboih,lain macam je tuh.

cerita mengarut;

ok,aku masih dalam rancangan the biggest loser homie.mmg perincian utk menurunkan berat badan.tapi kan??macam mane nak balance antara exercise dengan makanan huh??tak leh imagine kan lagi laa.exercise xdelah banyak mana pon,tapi skali makan,perghhhh.mmg tak pandang kiri kanan.arghh!!aku ade 20 hari lagi utk mengurus perut supaya terurus.hahah. ade orang cakap aku gemok la hape la,tecabar weyh.bila tgk gambar kat metrik dulu,ya rabbi, skinny beb.tapi pelik,kenapa aku gemok mendadak huh??adakah aku heppy??itu alasan je tuh. memang aku happy what dgn life skrg nih.ok2,jgn mengarut sopi oii.kaw ada 20 hari je,, ingatt.


those readers;
doakan lah aku kurus cepat yea.

0 Babel:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...