Para Pengikut :)

Monday, December 7, 2009

Aku masih waras,bukan warak.

lalala,pagi-pagi nyanyi lagu suriram..

ok,pagi-pagi dah bangun untuk kuruskan badan lagi.ingat,2 Weeks Left je.kak leena dah mengamok suruh aku kurus tuh.haha.ni cite out of story.pagi tadi tiba-tiba termimpi,betull. aku mimpi aku akan kawen bukan dengan anak raja,tapi dengan fashion designer.impian aku gak tuh. ala,kate orang mimpi itu mainan tidor,tapi kadang-kadang betul gak.fashion designer ade kat uitm,, hmmm,,agak-agaknyer sape enh??haha.nak kawen tapi tade calon.umur dah meningkat nih. sabar sopi sabar.

kata hati sopi : banyak lagi kaw nak tempuhi,tu tengok,bahasa jepun kaw entah kemana.kata dulu nak sambung master la,hape la.jangan kaw tinggal habuk sudah.ni degree pon kaw tak abes lagi 3 sem.kaw kena ingat,kaw tu tak keje lagi,nak bagi anak bini makan ape??nasik kerabu?? hampeh je.kurus jangan tak kurus.asek melantak 24 jam,besenam taknak,harapkan lemak nak cair.

ok,fine.kalau tiba-tiba hati dah kata macam tuh,nak buat macam mana lagi.tiba-tiba leh wat dialog sendiri nih.this week ade facon education fair kat PWTC.tu for those student yg nak sambung study abroad.aku,,ntah la.suke pegi sana tanya-tanya and amek flyers buat koleksi,tu je.haha.macam last year pegi booth osaka n tokyo university,jumpe my aunt punyer sensei masa kat jepun,haa..gagap aku nak cakap jepun.hambek kaw.tapi dah belajar greeting nih.memang wakarimasen je la aku.haha.tengok aku dah melalut.nenek kebaya jangan lupa tengok ye readers.today is last episode.


dear readers;
kalau sit up je,boleh kurus ke?

1 Babel:

FaRaH AiN said...

SOPI!!
ak nak wat master kat jepun
jom3!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...