Para Pengikut :)

Friday, November 6, 2009

satu,dua mula.

salam siang semua,

memang dah lama tak kemaskini blog,bak kata orang bersawang.tapi,kata-kata orang itu membuatkan telinga ini sudah bingit mendengarnya.pada mulanya memang tidak kisah,tapi naik kepala juga.maka terpaksalah mula dari mula.ok,berhenti mengarut.nanti orang kata aku gila pula.mari mulakan suatu yang privasi dalam hidup aku.haa,,kaw dah mula la tu,dgr privasi sahaja tak tentu arah.gila privasi orang betul.nak sangat kan,nah..


ha,kenal?
ternga-nga kaw..



mmm..
yang ni pula??
msti kau orang ingat
gamba potret kahwen siapa la ni.??



sopi tak gila
seperti mana yang anda katakan,,





haa,,kenal dah?
tak kenal sudah,
nampaknya kaw lambat,


ok,dier pixie lott.gadis pujaan aku.umur lebih kurang budak PMR dah nak SPM tak lama lagi. walaupun muka nampak seperti matang,tapi dier sangat muda dan ... (bukan lucah tapi tak dapat ditafsirkan lagi),jangan biru disini.kami tak pernah berjumpa tapi pernah meluahkan perasaan sahaja.poster dier sahaja tempat aku meluahkan perasaan yang mencurah-curah. sekali lagi,sopi bukan gila,tapi ini yang anda mahukan.lagu-lagu semua ditujukan khas untuk peminat-peminat seperti aku,tapi semua aku muat turun,bak kata orang lagi,gunakan teknologi terkini,jangan membazir,nah,kan dah terikut sekali.namakan saja tajuk lagu,aku sedia menyanyikan lagu itu tetapi pada versi zaiton sameon stail aku la.kan aku da cakap,aku melalut, ade penah berenti?kau orang hakimi lah lagu itu berdasarkan kulit album,sudah pasti sedap didengar halwa telinga.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...