Para Pengikut :)

Friday, November 6, 2009

dedikasi terindah.carutan serta fitnah.

aku tak de la music background di blog,tapi bayangkan lagu pixie lott sahaja,dah boleh layan perasaan.betul tak?ok,tak kesah la.disini hendak dijadikan cerita nak cerita benda yang patut diceritakan oleh pencerita seperti aku.jangan pening sebab tak de kena mengena langsung.cerita tentang geng kita.siapa?dia,haa,,dia la.kamu yang baju t-shirt tuh,,tak mahu suda.geng kita ni berpunca dari seorang wanita besi yang diberi nama norasikin ismail.


lihat sahaja,
tak boleh nak tanya.



mulakan dengan dier,nama tak perlu di ulang sebab kembang kuncup nanti orang itu.orang tambun rasa-rasa kot.berhigh heels dan saiz tangan luar biasa.berkaki dua bertangan pon juga dua.makan menggunakan tangan dan kukunya sangat cantek.ok melalut.cukup-cukup,,orang tu dah tegelak tergolek macam ayam golek suda.nama samaran ikin,nama glamer dikalangan warga ukm,MAMA.haa,,suka pixie lott pada saat-saat akhir.dan menjadi pergaduhan disaat-saat awal kerana baru beberapa minit sudah menyukainya.tidak aci.suka pada tomyam esp, cendawan dan air epal susu (semua restoran dah rasa.hambek kaw).pandai masak tetapi tak suke membasuh. cukup.dah merah pipinya sebab tergelak diri sendiri. MAMA - karekter mak janda.

next,,


dier?
bukan kamera mahupun sofa rotan itu,,



nama diberi nurrul hidayah,bekas ratu kabaya di daerah ipoh.kalah dua kali dan tak pernah menang.makanan kegemaran tentulah nasi goreng cili padi,lagi pedas lagi baguihh.mem besar kepada cik lisa dan orang kuat kolej.junior nordin mat top dan bercita-cita tinggi nak hasilkan bom tangan diperbuat dari sabun pencuci.jangan gelak tapi gelak sikit je.suka membawa kereta di kelajuan yang seakan mini cooper.pemberi nasihat yang sangat berguna dan bakal pemimpin masa hadapan.haa,,tidak dilupakan peminat boling setia,pernah cuba mendapatkan tandatangan shalin zulkifli tetapi dihalang oleh bodyguardnya.membaling boling seperti membali guli sahaja,sungguh besi wanita ini juga. DAYAH - karekter penyayang.


seterusnya,,


gambar tidak boleh dipaparkan,,
boleh judge dari back je,,



dier,nik mohd amiruddeen.nama bukan sebenar tok nik,nama samaran dipasar-pasar, amer dan nama kegemaran orang kampung,atok.seorang yang tinggi tapi merendah diri, tak berapa nak gemok dan tak berapa nak kurus.tapi menghampiri berisi.giler pada kerang rebus,nala pate' (bahasa mamak) punyer.mirip yang sipi ke pelakon korea tetapi bahagian rambut sahaja. aku teringin nak rambut itu,tapi dier telah mengutuk rambut ku lebih awal,jadi tak mengapa.simpan hasrat je.dier senior kepada nordin mat tiptop.tak bercita-cita nak buat bom tetapi hanya melancarkannya.haa,,kuat makan walau 5 minit berlalu,pantang nampak menu,semua disapu. terlebih cerita,dialah abang tunggal geng kita.ATOK - karekter atuk yang warak.


cheer kami ;

" u gojess, i vogue,,
go go go
GENG KITE "


terpulang maw terima atau tidak.

3 Babel:

Shikin Ismail said...

baju kotak2 tu comel la.

Shaofie said...

kamu,,
itu janda laa,,
dier tgh ngndung tu..

Unknown said...

ape ko kerepek kn nh sopi oit??????

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...