Para Pengikut :)

Sunday, January 18, 2009

Kehidupan-ku yang suka me'nganga'!

arini sgt lah busan.aku pon dok belek2 thumbdrive dok tgk gmba-gmba lame.yela menggamit memori nostalgia la katenyerr.lagi pon aku pon dok tepikir kate elijah wood keradut tuh yg mengatakan 'aku suke nganga'.aku belek2 mmg belambak (lebih dari satu kire byk da) gmba aku tgh nganga.sejak metrik hinggalah sekarang.cm simptom je.meh kite cek satu-satu.



profile:
dimana? - di shah alam
ape kes? - jeles dgn org sebelah
jenis 'nganga' - kire nganga cemburu



profile :
dimana? - di hadapan library metrik

ape kes? - kelainan dlm bergambar

jenis nganga - kelaparan cam nk makan kepala (leh sabar lagi)



profile :

dimana? - dlm bilik kawan di metrik

ape kes? - biase la bile jmpe cermin

jenis 'nganga' - kekenyangan

(nganga tu leh muat 4 ketul ketam masak lemah elijah)

profile:

dimana? - dlm dewan kuliah

ape kes? - kalau dah bosan tu,bosan la jwpnyer

jenis nganga - kegirangan lecturer tak msok (hoyeh!)


profile:
dimana? - bilik lagi (cm xde tuka scene ape2 pon)
ape kes? - penggambaran cerita gay (aku watak pokok je)
jenis 'nganga' - biasa2 je sbb xde dlm watak

begitulah gmba 'nganga' yg sempat aku kongsikan bersama.harap elijah wood keradut paham kenapa saya bersifat demikian.pelbagai alasan sebenarnya.ahaks!.byk lg gmba 'nganga' aku nih, kang leh bejeler episod 'nganga' aku nih.biar la menjadi rahsia dan privasi aku.


out

6 Babel:

eleza737 said...

"4 ketul ketam masak lemah elijah"

camne nak masak ketam ni..? kene lemah2kan badan ke..?

alaa sopi simple je reason ko nganga2 tu.. sebab ko rase diri ko x ensem/kiut/macho/menawan kalau bergambo ngan mulut tertutup.. ekekeke

shaofie said...

gendut r ko...
aku comel la..
arghhhh!!xkire gakk...
aku still hensem..
aku pria pujangga UKM tau..

eleza737 said...

ape ape laa sopi..
asalkan dapat senangkan hati ko =P

(¯`(¯`·.~ Ary.Ahmad ~.·´¯)´¯) said...

sopi...ko mmg cumilll lohhh!! muakakakaka... ( ikhlas ) =)

(¯`(¯`·.~ Ary.Ahmad ~.·´¯)´¯) said...

aku kalau nganga mesti jadi betambah hudusss muka aku ni...hohooooo

shaofie said...

ahahaha..
jgn ckp aku cumil..
malu la lebess...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...