Para Pengikut :)

Saturday, January 10, 2009

arigatou ARY-san and LAURA-chan (not forget LEJA-chan)


doumo arigato
tak sangka lobess pura-pura letak nama aku di saat-saat akhir..
n kak laura plak begitu bersungguh-sungguh sekali.
tidak ku lupakan kepada eleja wood ku..
(cm ne la aku leh lupe nme dier..matilahh)
thanx to three of them.
sori sbb baru terima darjah pengurniaan mahkota parade nih.
sori jugak ditujukan kpd elejah sbb x pasan ade ko bg award!cori..
(ucapan ala diva)
" terima kasih org kampung di teluk bijih
mak ayah.
abang kakak
makcik-makcik yang penat bertungkus-lumus memasang banner
di area uma lebai dan di tiang-tiang lampu jalan
walau diherdik dan dimaki
akhirnya dapat juga hadiah yg 'wow' nih.
tak lupa juga kepada penaja makananku, beras jati
set pinggan mangkuk dapor rumah
gas petronas....
dan akhir sekali..
kipas yang byk support saye dr blakang
(u scratch my back,i scratch it back later)
espesially sopifantasticmalatopgiler.com
thank u soo muchh..
luv u all "
notahidungkakimulot : pakse diri xmo bg sesape award nih. mood ketamakkan!

2 Babel:

eleza737 said...

weh weh weh.. aku pon kasik laaa..
apasal name aku xde..?
grrrrrrrrr

Shaofie said...

lor..
ye ke...
adehhh!!
aku mne la hengat...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...