Para Pengikut :)

Wednesday, January 28, 2009

Chopstick AngPow Chopstick AngPow!

smlam ade makan-makan hoyeh-hoyeh kat uma auntie@Mrs X.kira kong hei fatt choy la nih. mmg ramai yg dtg dr pelbagai bangsa yang ade. ade india(sun),ade cina(temah dan eleza) dan ade juga melayu pure(capik).erk!yang penting aku ngn sun besorak bagai nak pecah anak tekak tejuluk keluaq (chopstick angpow).tunggu-tunggu kol 6pm stacy x dtg lagi(nan adoo??). last-last kol 9pm baru mai.erk!karaoke berjalan spanjang majlis mmg letih glr mengeluarkan kudrat dan jampi serapah untuk menjuarai tapi hasrat hanya menang untuk DUO terbaik bersama cik temah(adoo).nsb baek kokojumbo xde,hishh,klu x,bekepit je 24 jam,xde mse nak melayan adek dier nih(adoo??)hakhak.pape je lah.janji kak ann kite dah menang.kite dah menunjukkan suara angsa arnab ular gajah kita nih menjuarai jugak.ade yg jeles tuh.ish2.saba erk kak abby.belambak gmbar scandal-scandal malatop nih.meh terjah satu-satu.


sun dan meiqi.

lagak dier yang teringin untuk

merampas mikrofon dr bdk kecik tu.

lagu : matahariku (nan adoo??)


ni la yang jage CR smlm

riana ngn kak ann


xyah la komen lebih-lebih.





bro chaq! akhirnya jmpa suda.








ratu matahariku.





ish.







liza ku.laling!





kos pengacara karaoke.erk!







kak liana yg membiarkan
adeknye bermukah!
tp ktorg biase je.





kak ann kuss.
thnx for drive me back home!






geng bas mini.

notakakihidungmulut : kepada nik,jgnlah risau psl gmba anda bermukah.

7 Babel:

Fifiey82 said...

india (sun) mukakakakka gilakkk sopian ni

shaofie said...

hahaha..
mintak2 la dier xbaca..
hakhak..
xde sore daa aku nih..
gajahh oiiii

::sunshine:: said...

mmg ramai yg dtg dr pelbagai bangsa yang ade. ade india(sun)

mmg aku sentap ngn ko sopii!!!x nk hoyeh-hoyeh ngn ko dah...:(

TepungPelita said...

bermukah celah mana???

haha...

pandai2 je...

yg penting kakak ipar aku sweet.

haha

shaofie said...

sun : lek r..memaen je..nnt deepavali kite hoyeh2 lg erk...

nik : ade la nik..celah gigi ko bermukah smlm..mmg la kak ipar ko sweet..sbb ade nyer aku!

ann said...

wakakakakaka.. Dik!! kita menang jugak akhirnya!! diorg dengki tuh dik!! waakakakakaka

shaofie said...

hahha..
tol2..
sbananyer capik mng tuh pon dorg setting awal2..
xpe..
pasni deepavali..
kite bolot kak ann...
naalaa pnyerr

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...